Ben ik verplicht om account aan te maken ?
Neen . U kan een bestelling plaatsen als Gast.
Ik kan niet Aanmelden op account ?
Kan U het wachtwoord niet invoegen ?
Gebruik dan de tabtoets van uw klavier OF KLIK op wachtwoord met muis.
Wachtwoord vergeten ?
Wacht enkele minuten en zie in Uw mail.
Geen bericht ? Zie dan ook eens in de SPAM berichten.
Lukt het helemaal niet ? doe een email naar ons met Uw naam en voornaam.
wij helpen U verder.
Hoe kan ik betalen ?
U kan betalen op verschillende manieren:
Bankoverschrijving
Ideal
Paypal
bankcontact
credietkaart
Neem alvast Uw juiste betaalkaart alvorens de bestelling te plaatsen.
De betaallink is een bepaalde tijd geldig.
Hoe gebeurd de Verzending ?
De levertijd is tussen 2 en 5 dagen volgens Uw keuze verzending.
De levering gebeurd nadat de betaling is uitgevoerd door de klant.
Alle bestellingen besteld en betaald voor 1000 hr worden die dag nog opgestuurd.
U kan Uw bestelling volgen via de link die U van ons ontvangt.
Indien het pakket na een week nog niet bij U is , gelieve ons dan onmiddellijk te contacteren.
dank U
AFWEZIG bij levering?
Indien de klant thuis afwezig is wordt er door de postbode een briefje achtergelaten in de brievenbus.
Het kan zijn dat U dan het pakket moet afhalen op het postpunt.
Indien deze het pakket niet afhaalde binnen de 7 dagen komt het pakket terug naar ons.
De verzendkosten voor het nadien terug bezorgen van het pakket is ten koste van de klant.
In Nederland kan het pakket bij de buren bezorgt worden.(U kan het steeds volgen met track&trace)
Beschadiging van het pakket ?
Als een pakket beschadigd is, dan is het handig om alvast de volgende gegevens te verzamelen voordat je contact opneemt:
- De factuur
- Foto’s van de verpakking en de beschadigde inhoud (indien van toepassing). Eventuele foto’s dienen te voldoen aan de volgende voorwaarden:
- Een foto van de gehele omvang van het pakket, waarbij het pakketlabel zichtbaar is.
- Een foto van bovenaf genomen van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnen verpakking van het pakket duidelijk zichtbaar zijn.
- Een foto van alle typen binnen verpakkingen die zijn meegestuurd in de verpakking.
- Een foto van de gehele omvang van het artikel.
- Een detailfoto van de specifieke schade aan het artikel.
Maakt foto's van de doos met het label en foto's van de inhoud. Stuur deze naar bestelling@hetmooiste.be met Uw klacht.
Indien er een probleem zou zijn met Uw pakje, gelieve ons dan te contacteren via mail of via telefoon 0032 12 45 56 81
Verzendkosten
De verzendkosten worden aangeduid in winkelwagen volgens gewicht van de zending.
Voor België :
Met Mondial Relay kan U het pakket afhalen op een locatie bij U in de buurt en is het goedkoopste, duurt wel iets langer.
of met postNL of BPost
Voor Nederland:
Met postNL
Retour
De retour kosten zijn ten laste van de klant en moeten in de orgineleverpakking terug gestuurd worden.
Wij aanvaarden alleen ongeopende producten in de orginele verpakking retour.