Beste Klant:

Maakt eerst een account aan door hier te klikken  NIEUWE KLANT

Kan U niet in het VAK van wachtwoord  typen  , Klik dan op WACHTWOORD

Hoe gebeurd de Verzending ?


De levering gebeurd nadat de betaling is uitgevoerd door de klant.

Alle bestellingen besteld en betaald voor  1200 hr worden die dag nog opgestuurd.

U kan Uw bestelling volgen via de link die U van ons ontvangt.

Indien het pakket na een week nog niet bij U is , gelieve ons dan onmiddellijk te contacteren.  dank U 

AFWEZIG bij levering?

Indien de klant thuis afwezig is wordt er door de postbode een briefje achtergelaten in de brievenbus.

Het kan zijn dat U dan het pakket moet afhalen op het postpunt.

Indien deze het pakket niet afhaalde binnen de 7 dagen komt het pakket terug naar ons.

De verzendkosten voor het nadien terug bezorgen van het pakket is ten koste van de klant.

In Nederland kan het pakket bij de buren bezorgt worden.(U kan het steeds volgen met track&trace)

Beschadiging van het pakket ?

Maakt foto's van de doos met het label en foto's van de inhoud. Stuur deze naar info@hetmooiste.be met Uw klacht.

Indien er een probleem zou zijn met Uw pakje, gelieve ons dan te contacteren via mail  of via telefoon.

Newsletter
Don’t show this popup again